Ćwiczymy z Sylwią Wiesenberg – trening 4. nogi cz. II

SALATKA_BURAKI I SER KOZI_OWCZY

 

Sałatka z buraków i koziego (lub owczego) sera

 

Potrzebujesz

1 kg buraków wraz z botwinką

oliwa z oliwek

sól morska, najlepiej Fleur de sel

ser kozi lub owczy

orzechy pinii

kilka liści zielonej sałaty

 

Przygotowanie

Obrane lub tylko dokładnie wyczyszczone buraki piecz w temp. 225C ok. 35-40 min, wraz z botwinką

 

Pokrój buraki, dodaj ser, wymieszaj z sałatą. Całość posyp solą i orzeszkami pinii.

 

Ćwiczenie rozpocznij w pozycji typu plank. Wciągnij brzuch. Wyprostuj ręce jednocześnie unosząc w górę wyprostowaną nogę (palce stopy powinny być obciągnięte). Opuść nogę i postaw ją przy ramieniu w taki sposób, aby była w tej samej linii. Wróć do pozycji wyjściowej. Powtórz ćwiczenie 20-30 razy na każdej nodze.

Zdjęcie 1 z 6

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Zaloguj się przez:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *