Ćwiczymy z Sylwią Wiesenberg – trening 4. nogi cz. I

 

Pamiętaj, sekretem kobiety sa nogi, pięknie wyrzeźbione, silne i aksamitnie gładkie

 

- Ćwicz regularnie – zapewni to dobre krążenie, poprawi jędrność nóg i pomoże w walce z cellulitem
- Dbaj o nogi tak samo jak dbasz o twarz: regularnie stosuj piling, nawilżaj skórę, i uzywaj kosmetyków z filtrem, minimum SPF30 – ochronią delikatną skórę nóg przed promieniowaniem UV
- Po ćwiczeniach weź szybki prysznic zakończony strumieniem zimnej wody; następnie zastosuj krem lub balsam z wyciągiem z arniki (działa obkurczająco na naczynia krwionośne i siniaki)
- Nie zapominaj o masażu – zrób go sama albo w nagrodę za ciężkie treningi wybierz się do profesjonalnego gabinetu masażu
- Nogi w górę! – codziennie i, jeśli to możliwe, 2 x dziennie starać się trzymać nogi w górze przy ścianie – poprawia to krążenie krwi i pozbycie się obrzęków
- Na koniec: pochwal się pięknymi nogami

RUBARB_CYTRYNA

Rabarbar oraz Sałatka z rabarbaru z mozarellą

 

Potrzebujesz

5-6 lasek rabarbaru

1/2 cytryny

oliwa z oliwek

sól morska

 

Przygotowanie:

Rabarbar umyj i pokrój w niezbyt grube plasterki. Dodaj sok z cytryny, 2 łyżki oliwy z oliwek i szczyptę soli morskiej. Przełóż do naczynia ceramicznego i piecz w temp. 225C ok. 25-30 min aż rabarbar stanie się miękki.

 

Tak przygotowany rabarbar jest świetnym dodatkiem do sałatek, chleba, jogurtu czy sera.

 

Aby przyrządzić smaczną sałatkę wiosenną z rabarbaru potrzebujesz mozarellę, dowolną zieloną sałatę (np. Rukola, roszponka etc.), ulubione orzechy (np. Pistacje, laskowe, nerkowca, makadamia), oliwa z oliwek oraz biały ocet balsamiczny.

 

Zajmij pozycję wyjściową: zrób niski przysiad, podpierając się na jednej nodze, a drugą trzymając ugiętą nad podłogą. Prostuj ją pod kątem 30 stopni i wróć do pozycji wyjściowej. Ćwiczenie możesz wykonywać z ciężarkami lub bez – unoś rękę w bok i w gore, ale tylko do poziomu pleców, nie wyżej. Zrób 20 powtórzeń na każdą nogę.

Zdjęcie 1 z 5

Podobne wpisy