Moda

Sylwetka marki: NIFE

NIFE to marka dla kobiet aktywnych zawodowo, która łączy funkcjonalność z aktualnymi trendami. W jej ofercie można znaleźć wszystkie elementy garderoby – od sukienek po marynarki i spodnie. Proste w formie, wygodne oraz produkowane z wysokiej jakości polskich dzianin – to cechy charakterystyczne projektów marki. Kolekcja NIFE jest dostępna na platformie SHOWROOM.PL.

 

Co jest dla Was najistotniejsze przy powstawaniu kolekcji?

Prostota i funkcjonalność każdego modelu. Nasze produkty kierowane są w dużej mierze do kobiet aktywnych zawodowo, które chcą wyglądać modnie, ale ich ubiór musi spełniać pewne standardy. Łączymy dress code z aktualnymi trendami, dużą wagę przykładamy także do wygody. Zależy nam, by klientka Nife podczas całego dnia spędzanego aktywnie w pracy, czuła się komfortowo i swobodnie. W naszych kolekcjach pojawiają się również uniwersalne, casualowe fasony. Doskonale sprawdzają się podczas nieoficjalnych wyjść, kiedy można porzucić uniform i wybrać mniej zobowiązujący strój, jak np. sukienkę w kolorowe wzory.

 

Skąd czerpiecie inspirację do nowych projektów?

Głównie z obserwacji, które nieprzerwanie prowadzimy o kilku dobrych lat. Skupiamy się na kontrastach w odbieraniu mody biznesowej w Polsce i w innych krajach oraz na obserwacji trendów. Chcemy pokazać kobietom, że nie muszą rezygnować z kobiecości i wyrażania siebie przez normy ubioru obowiązujące w ich miejscu pracy.

 

Która rzecz z kolekcji Waszą ulubioną?

Bezapelacyjnie sukienka z golfem i motywem jesiennych liści. Ten wzór jest także na innych modelach, w tym sezonie to zdecydowanie must have.

 

Kim są klientki NIFE? Naszymi klientkami są głównie młode, aktywne zawodowo kobiety, które lubią zakupy online. Na przestrzeni ostatnich lat zauważyłyśmy nową grupę kupujących – zainteresowaną trendami i nowinkami ze świata mody. Od kilku sezonów konsekwentnie w każdej naszej kolekcji pojawią się bardzo charakterystyczne modele, które nierzadko wybierane są przez gwiazdy i blogerki.

 

Jak oceniacie polski przemysł modowy i jak widzicie jego przyszłość?

Obecnie widzimy silny trend, którym jest moda na modę. Zauważamy coraz więcej świadomych klientek, które dokładnie wiedzą jak chcą być ubrane. Czytają artykuły o modzie, interesują się trendami, poszukują ciekawych stylizacji i nie boją się ich nosić. Nie da się ukryć, że konsumenci bardziej doceniają polskich producentów. Cieszy nas to bardzo i liczymy, że ta tendencja się utrzyma.

 

Sesja wizerunkowa: fotograf: Kamil Majdański modelki: Edyta Zając /new age models i Maria Pender/new age models make-up +hair: Julia Majdańska stylizacja: Alex Kawałko

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Zaloguj się przez:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *