Moda

Zapach dnia: Daisy Marca Jacobsa

Inspiracją do stworzenia zapachu Daisy był kult młodości – zapachu świeżego i kobiecego z nutą zabawnej niewinności. Woń przywodzi myśli o słońcu, kwiecistej łące pełnej stokrotek, szczęściu, wolności.

 

Tak pachną perfumy Daisy

 

najnowszy zapach marki Marc Jacobs. Mimo swojego wyrafinowania Daisy jest skromna i delikatna. Ujmuje i kusi doskonałym wyczuciem swobody. Promieniuje i czaruje bukietem kwitnących kwiatów. W finezyjnej głowie skrywa dziką truskawkę, czerwonego grejfruta i aromat fiołka. Jej serduszko rozkwita nutami gardenii i jaśminu. Piżmo, wanilia i białe drzewa oplatają kompozycję z niezwykłą delikatnością i ciepłą zmysłowością. Po kilku minutach poznajemy niezwykle świeżą, kwiatową kompozycje woni w nowoczesnej wersji stylu vintage, charakterystycznym dla marki Marc Jacobs. Daisy wytwarza wokół siebie młodzieńczy urok z nutką ekstrawagancji. Delikatnie zaokrąglone kształty szklanego flakonu stanowią ucieleśnienie zmysłowej kobiecości, wyszukania i luksusu. Złota nakrętka butelki została udekorowana zabawnymi stokrotkami, które beztrosko kwitną na flakonie. Idealnie wpisują się w styl vintage, jednocześnie zachęcając do zerwania i powąchania. Symbolizują detale, o które zawsze troszczy się Marc Jacobs. Opakowanie zapachu Daisy jest bardzo stylowe. Delikatny łańcuszek białych stokrotek otacza brzegi czarnego, eleganckiego pudełka.

Ceny i dostępne pojemności: 50 ml EDT – 260 zł 100 m EDT – 350 zł

 

MJDAISYMYlowRes

 

 

Daisy Eau SO FRESH

 

Nowy zapach Marca Jacobsa Teleportacja do zabawnej, szczęśliwej i słonecznej krainy. Ekscytująca, czarujaca, pełna temperamentu Daisy Eau SO FRESH. Odważna odpowiedź na pierwszy zapach Daisy. Zapach przenosi w słoneczną krainę, tryskającą młodzieńczym entuzjazmem, pozytywną energią i bezpretensjonalnymi uczuciami. Pobudza zmysły, daje poczucie szczęścia i spełnienia. Kwiatowa rozkosz… Znakiem rozpoznawczym mody Marca Jacobsa jest mieszanka uroku i wyrafinowania. Projektant słynie z nowatorskich interpretacji klasyki. Swój talent wykorzystuje również przy projektowaniu kolekcji perfum. Daisy Eau SO FRESH jest przebojowa, młodzieńcza, pełna życia i elegancka. Nawiązuje kolorystką i szablonem do wiosennej kolekcji Marca. ZAPACH Daisy Eau SO FRESH to zupełnie nowy zapach, który dołącza do rodziny Daisy, po ogromnym sukcesie marki. Nowa woń jest kwiatowo-owocową dawką słonecznej energii, która pobudza do działania i korzystania z drobnych przyjemności, jakie oferuje nam życie. Ta swawolna, nieco kapryśna wariacja na temat pierwszego zapachu Daisy kusi nutami delikatnej maliny, zmysłowej dzikiej róży i ciepłej śliwki. Wysublimowana woń Daisy Eau SO FRESH doskonale oddaje kobiecy, żywiołowy klimat projektów Marca Jacobsa. Nuta głowy: różowy grejpfrut, malina, gruszka Nuta serca: fiołek, dzika róża, kwiat jabłoni, liczi, płatki jaśminu Nuta bazowa: piżmo, śliwka, drzewo cedrowe Dom zapachowy: Firmenich Nos: Alberto Morillas FLAKON Flakon Daisy Eau SO FRESH jest ciekawą reinterpretacją pierwszego flakonu Daisy. Smukła, kobieca sylwetka buteleczki jest ukoronowana złotą kulą, na której kwitną jasnoróżowe, białe i żółte stokrotki. Poprzednie wersje flakonu Daisy różniły się kolorem lub materiałem, z których był wykonany. Flakon Daisy Eau SO FRESH kryje w sobie nową woń, dlatego on sam nabiera też nowych kształtów. SESJA ZDJĘCIOWA Sielankowa, radosna sesja zdjęciowa odbyła się na kwiecistych łąkach południowej Hiszpanii. Twarzą zapachu Daisy Eau SO FRESH została wschodząca, amerykańska gwiazda modellingu Hannah Holman. Lazur nieba i słoneczna sceneria nawiązują do poczucia wolności. Biały wierzchowiec odzwierciedla energetyczny charakter perfum.

75 ml wody toaletowej – 275 zł 125 ml wody toaletowej – 360 zł

 

nd.10858

 

Marzenia się spełniają DAISY DREAM Niewinna natura stokrotek i bezkresny błękit nieba sprawiły, że Marc Jacobs zatopił się w fantazyjnych rozmyślaniach. W świecie, przepełnionym marzeniami odkrył eteryczną, beztroską i niewinną postać. Jej romantyczną naturę przełożył na zapachowe nuty najnowszej kompozycji Daisy Dream. Aromatyczny koncept łączy w sobie misterne szczegóły z elegancją oraz delikatnym wymiarem kobiecego piękna. Stanowi świeżą interpretację ikonicznego motywu klasycznej wersji zapachu Daisy. Projekt Daisy Dream wnosi do rodziny zapachów Marca Jacobsa delikatny powiew słodkich nut, który został dopełniony oryginalnym projektem opakowania. Niebiański flakon ujawnia kunszt artystyczny, z jakiego słynie Marc Jacobs. Eleganckie, zaokrąglone ramiona buteleczki zostały udekorowane rozkosznymi stokrotkami. Te delikatne, kwiatowe elementy przypominają modne w tym sezonie koronkowe wzory i tworzą zwiewny, marzycielski efekt. Przezroczyste szkło ujawnia subtelny błękit wody toaletowej, a srebrna nakrętka, przystrojona stokrotkowymi akcentami jest zwieńczeniem marzycielskiego dzieła. Kartonik zapachu jest utrzymany w tej samej, beztroskiej konwencji. Delikatne girlandy stokrotek, niczym koronka, ozdabiają jego brzegi, idealnie współgrając z całą eteryczną, błękitną paletą. Projekt flakonu i opakowania: Marc Jacobs we współpracy z Coty Prestige Zapach Daisy Dream jest lekka i zwiewna niczym przyjemny podmuch letniego wiatru. Kompozycja ujmuje swoim kwiatowo – owocowym charakterem. W wonnym świecie marzeń nie ma miejsca na gorzkie zmartwienia. Przepyszne akordy jeżyny, orzeźwiające cząstki grejpfruta i kruche nuty gruszki wprowadzają w błogi stan szczęśliwego fantazjowania. Jaśminowe serce, wzbogacone śliwką, liczi i niebieską wisterią bije kobiecym wdziękiem. Natomiast w bazie marzenia spełniają się za sprawą piżma, wody kokosowej i akordu białych drzew. Nuta głowy: jeżyna, grejpfrut, gruszka Nuta serca: jaśmin, śliwka liczi, niebieska wisteria Nuta bazy: białe drzewa, piżmo, woda kokosowa Dom zapachowy: Firmenich Kreator perfum: Alberto Morillas Zapach powstał dzięki współpracy Marca Jacobsa oraz Ann Gottlieb. Pojemności i ceny: Daisy Dream EDT 30 ml – 199 zł Daisy Dream EDT 50 ml – 269 zł Daisy Dream EDT 100 ml – 349 zł


MJ_DaisyDream_FinalLineUp

 

Najnowszy film reklamowy Daisy Marc Jacobs Trio, został wyreżyserowany przez zdobywczynię Oskara Sofię Coppolę. Nagrywany w Bawarii, film przedstawia trzy zapachy – Daisy, Daisy Eau So Fresh i najnowszy – Daisy Dream.

 

 

 

Zobacz film reklamowy.

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Zaloguj się przez:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *