Moda

Zmiana? Zawsze na lepsze! ODCINEK 2

Proste plecy

Okrągłe plecy to znak naszych czasów. Przyczyną jest tryb życia. Większość rzeczy, które robimy wymaga od nas wyciągania ramion do przodu (praca na komputerze, pisanie przy biurku, krojenie warzyw czy choćby zmywanie…). Przejdźmy jednak do sedna. Nie wspominając o zdrowotnych konsekwencjach, najzgrabniejsze nogi i najpiękniejsza buzia tracą urok kiedy ich właścicielka wygląda jak lalka „Garbi“. Fachowo określa się to nazwą: pogłębiona kifoza piersiowa. Jak się okazuje stosunkowo łatwo można się tego pozbyć. Trzeba tylko regularności i cierpliwości. Wszystko pod czujnym okiem Mateusza Krejpcio, mistrza Polski i Europy w karate kyokushin, trenera personalny z klubu Holmes Place Hotel Regent w Warszawie (holmesplace.pl/premium-hotel-regent.c/pl ). Polecamy Mateusza bo potrafi być jednocześnie delikatny i okrutny: czyli jest to trener idealny. Co bardzo istotne w tym przypadku: Mateusz zajmuje się też korygowaniem wad postawy, jeśli więc z Waszym kręgosłupem nie jest do końca super – warto zgłosić się do niego. Możesz zapytać trenera na FB: https://www.facebook.com/TrenerKrejpcio

 

cwiczeniaII1.indd

 

Na siłowni

Naszym celem jest rozciąganie mięśni klatki piersiowej przy jednoczesnym ściąganiu łopatek. W ogromnym skrócie oczywiście. 1) Rozgrzewka. 2) Ściąganie liniki wyciągu -– ściągamy mocno łopatki, barki do przodu, łokcie na wysokości barków. Ważne: nadgarstki są w jednej linii z ramieniem. Można to ćwiczenie robić także z gumą. Robimy 3 serie po 15.

 

cwiczeniaII2.indd

 

3) TRX – zawieszamy się na taśmach i ściągmy gumę przyciągając ręce pod pachy, w trakcie ściągania obracamy nadgarstki. Proste plecy i nogi, całe ciało w jednej linii. Im mniejszy kąt nachylenia ciała tym lżej się ćwiczy. Robimy 3 serie po 15. 4) Przyciąganie drążka z góry do klatki piersiowej. Proste plecy. Przyciągamy drážek mniej więcej do mostka. Znowu 3 serie po 15. 5) Wyprosty tułowia na ławce rzymskiej. Najpierw mocno zaokrąglamy plecy pochylając się maksymalnie do przodu a potem prostujemy mocno ściągając łopatki. Uwaga: nie robimy tego przy hiperlordozie! 10 skłonów w 3 seriach. 6) Leżenie na brzuchu – ręce wyprostowane przed siebie. Ściągamy łokcie do tułowia aż do pełnego zgięcia łokcia. Jak najbliżej ziemi, jednak nie dotykając jej. To ćwiczenie poprawia wygląda sylwetki – poszerzając ramiona uzyskujemy kształt klepsydry nawet bez zwiększania wcięcia w pasie. 7) Klęk podparty – łączymy po skosie kolano z łokciem. W ręku trzymamy ciężarek. Prostujemy rękę (tuż przy uchu) i nogę (stabilna miednica).

 

cwiczeniaII3.indd

 

Praca domowa

To łatwe bo potrzebna jest tylko… framuga drzwi. Opieramy się o nią tak aby ciało i ramiona tworzyły literę Y i robimy krok do przodu mocno wyciągając klatkę piersiową do przodu i maksymalnie ściągając łopatki. Wytrzymujemy tak ok. 15 sekund i wracamy do pozycji wyjściowej. Na koniec trochę się porozciągajmy – to ważne: wysmukla i dodaje wdzięku ;)

 

cwiczeniaII menu.indd

 

Przysmaki od Madzi z bloga: cukrowe.wordpress.com po których od razu oddychasz pełną piersią i prostujesz się z zachwytu: Na początek dnia proponujeme energetyczne smoothie z acai, malinami i mango https://cukrowe.wordpress.com/2015/06/28/acai-raspberry-mango-smoothie-bowl/ A ponieważ życie jest za krótkie, żeby sobie odmawiać słodyczy, zapraszamy przyjaciół na kawę i surowe (!) ciasto Karmelowe niczym Twix https://cukrowe.wordpress.com/2015/05/30/caramel-twix-like-raw-cake/ Pyszne i zdrowe: najlepiej!

 

cwiczeniaIIkosmetyki.indd

 

Kosmetyki

Samoopalacz marki Lancaster – do ciała i twarzy, pięknie pachnie, nadaje skórze subtelny, złocisty odcień. Lekko ciemniejsza skóra sprawia, że wyglądamy szczuplej i zdrowiej. Biotherm: L’Eau, Energetyczna, lekko cytrusowa woda do ciała – odświeża przed i po treningu. Ubranie: Nike pro – oddychająca, modelująca ciało koszulka w której nigdy nie wyglądasz i czujesz się spocona, nawet kiedy się spocisz ;) ). Buty Nike Flyknit Zoom Agility – mają świetną przyczepność i są niezwykle lekkie. Przewiewne.

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Zaloguj się przez:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *